Onze missie is om het beste en origineelste assortiment
gepersonaliseerde producten aan te bieden aan onze
klanten over de hele wereld. We willen ouders en kinderen helpen...
Ontdek meer over onze mission statement
Bij NameOnIt vind je een leuke mix van praktische en trendy items voor baby's kinderen
en volwassenen. We worden geroemd om onze personalisatie en houden van
alles wat origineel en uniek is. Al onze...
Ontdek meer over NameOnIt
Bij NameOnIt staat een superleuk en gemotiveerd team klaar om u altijd te helpen. Kom snel meer te weten over ons team.
Ontdek het team
Kom meer te weten over onze producten, ontdek behind the scenes en nog veel meer.
Bekijk onze blog
Zin gekregen om ons team te versterken?
Bekijk snel onze vacatures
Ik bestel alle spenen met naam hier bij NameOnIt.
Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding. Super handig
voor bij de…
Ontdek wat onze klanten over ons te vertellen hebben
Heb je een vraag en vind je niet meteen een antwoord? Bekijk dan
onze FAQ en misschien staat jouw vraag er wel tussen.
Bekijk de FAQ
Onze missie is om het beste en origineelste assortiment gepersonaliseerde producten aan te bieden aan onze klanten over de hele wereld. We willen ouders en kinderen helpen om hun favoriete items te personaliseren, door kwaliteit en innovatie te combineren met een uitstekende service, zodat zij hun spullen niet meer verliezen.
We willen een internationale markt aanspreken, waar klanten een breed scala aan hoogwaardige, kwaliteitsvolle producten kunnen vinden met een persoonlijke touch. We streven ernaar om de beste persoonlijke service te bieden door het creëren van een gebruiksvriendelijke en toegankelijke omgeving waar klanten hun unieke producten kunnen ontwerpen.
Loyaliteit, kwaliteit, service, innovatie, originaliteit, duurzaamheid, integriteit en passie vormen de kernwaarden van NameOnIt. We zijn toegewijd aan het bieden van een geweldige klantervaring, omdat we begrijpen dat onze klanten de belangrijkste pijler vormen van ons bedrijf.
Welkom bij NameOnIt. Hier vind je een leuke mix van praktische en trendy items voor baby's, kinderen en volwassenen. We worden geroemd om onze personalisatie en houden van alles wat origineel en uniek is. Al onze gepersonaliseerde producten maken we zelf in ons eigen atelier. Op deze manier hebben we de kwaliteit van onze producten in eigen hand en kunnen we supersnel leveren.
In 2005 startte Kenny Van Paesschen samen met zijn vrouw Veronique Bogaerts een eigen webwinkel. Samen zijn ze ook de trotse ouders van een tweeling Fien en Nina. Dochters Fien en Nina testen maar al te graag de nieuwste producten uit en je ziet hen geregeld verschijnen op onze foto’s. Als ouders kunnen zij zich perfect inleven in de doelgroep van NameOnIt en begrijpen wat de behoeften en verlangens zijn van jonge kinderen en hun ouders.
NameOnIt, dat ooit begon als bijberoep, is vandaag een populaire webwinkel voor duizenden mama's en papa's. Het bedrijf begon met een paar honderd euro die ze gebruikten om hun eerste snijmachine uit China te kopen. In de loop der jaren heeft NameOnIt hun assortiment uitgebreid van autostickers en textielbedrukking tot allerlei gerelateerde producten en geschenken. Zelfs een eigen huismerk, Bnutz, met onder andere kleding en rugzakken is ontwikkeld. Na een korte fysieke winkel, is het bedrijf volledig overgeschakeld op online verkoop. In 2014 werd vervolgens ShopWeDo e-fulfilment opgericht, waardoor NameOnIt de productie en verzending in eigen handen kon houden.
Ben jij één of meerdere dagen/avonden per week beschikbaar om een
studentenjob/flexijob uit te oefenen in een snelgroeiend bedrijf met een
jong en dynamisch team?
Waarbij je helpt mee bij het bedrukken van goederen. Orderpicking, inpakken
en verzenden van deze goederen.
Meer info of solliciteren? |
Bedrijfsprofiel
NameOnIt bvba is sinds 2005 toonaangevend in het online verkopen van maatwerk en personalisatie voor zowel particulieren als bedrijven.
Sterk in creatieve e-commerce
Een sterk doorgedreven passie voor e-commerce, online marketing en automatisatie in combinatie met een bijna onbegrensde creativiteit zorgen ervoor dat NameOnIt in een mum van tijd is uitgegroeid tot één van de vaste waarde binnen haar marktsegment.
Betrouwbaar
De productie van honderden artikelen waaruit u als klant kan kiezen wordt grotendeels binnenshuis uitgevoerd. Op deze manier garanderen wij op en top kwalitatieve en persoonlijke producten!
Onze e-shops worden in huis ontwikkeld en onderhouden door een bekwaam team van enthousiaste medewerkers.
Technologisch sterk
Ons machinepark evolueert mee met het nieuwe aanbod van producten. Er wordt bijna constant in geïnvesteerd.
Functiebeschrijving
Hulp bij het bedrukken van goederen. Orderpicking, inpakken en verzenden van deze goederen.
Gemotiveerde studenten die 1 of meerdere dagen tijdens de week beschikbaar zijn. De mogelijke uren zijn van 9.30 - 22u.
Wat bieden wij?
Je komt terecht in een bedrijf vol jonge mensen waar iedereen gepassioneerd is door het internet en e-commerce. Er heerst een losse sfeer, zonder de deadlines of product kwaliteit uit het oog te verliezen. Je werkt in een creatieve omgeving met veel ruimte voor zelfstandig werken.
Wij bieden een competitief salarispakket.
We zijn op zoek naar studenten die tijdens het jaar 1 of meerdere dagen tijdens de week kunnen komen werken.
NameOnIt
Egide Walschaertsstraat 22E 2800 MECHELEN
Via e-mail: hello@nameonit.shop
Een kijkje achter de schermen! Maak kennis met het team dat achter onze webshop schuilt. Zij staan dagelijks voor je klaar om jouw bestellingen te maken.
Marjolein (30) startte eind september 2011 met haar eerste job. Vandaag zijn we bijna 10 jaar later en doet ze haar job bij Babygoodies nog altijd even graag. Leer haar beter kennen.
“Als een hele mooie periode, vooral door het zien van een hele mooie groei. Ik ben gestart in het atelier in Hofstade en heb de verhuis meegemaakt naar onze huidige locatie in Mechelen. Intussen zijn de opstellingen van de machines hier ook al meermaals veranderd omdat er vaak nieuwe technieken bijkomen.”
“‘Gepersonaliseerd’ (lacht). ‘Trendy’: We proberen altijd in te spelen op de nieuwste dingen door de trends te volgen zoals bijvoorbeeld nieuwe hippe kleuren of ontwerpen. ‘Teamspirit’: omdat we een leuk team hebben en de sfeer goed zit. Ik merk dat we goed lachen en we komen goed overeen met elkaar.”
“Ik doe de marketing/social media en productmanagement. Dit wil zeggen dat ik mee insta voor de posts op social media en de mailings. Ook ben ik veel bezig met nieuwe producten te bedenken, mee te ontwikkelen en online te zetten. Ik ga ook weleens naar beurzen om inspiratie te vinden voor nieuwe producten of om nieuwe machines en technieken te leren kennen.”
“Ja! Ik ben gestart als productiemedewerker en na een vijftal jaar heb ik de kans gekregen om de marketing op mij te nemen. Marketing heeft mij altijd geïnteresseerd en zo heb ik al doende heel veel, eigenlijk alles ;-), geleerd en mogen proberen.”
“De diversiteit. Aangezien ik eerst productiemedewerker ben geweest, weet ik echt alles achter het bedrijf. Is het te druk voor het productieteam, dan kan ik daar helpen. Dat is het grote voordeel omdat ik alle machines en technieken ken. Daarnaast kan ik mij ook bezighouden met het bedenken, testen en uitwerken van nieuwe producten en de marketing.”
“Ik start mijn dag met het vragen dat er hulp nodig is bij de productie. Dan bekijk ik mijn mailbox samen met een tasje koffie ;-) Daarna bekijk ik wat er op de marketingkalender staat en bespreek ik met mijn marketing collega, Ruth, wat er nog moet gebeuren.”
“We hebben een aantal jaar geleden tweemaal deelgenomen aan de Hercules Trophy als teambuilding. Dat was toch wel telkens een memorabele dag. De Hercules Trophy bestond uit allerlei uitdagingen en opdrachten die je in teamverband moest doen. Op het einde van de dag was er een grote barbecue en een feestje. Ik kijk alvast erg uit naar onze teambuilding dit jaar!”
“Ja, ik maak voor vriendinnen en vrienden regelmatig een geboortekaartje of uitnodiging voor iets. Wat ik in mijn job grafisch doe, kan ik thuis ook. Dat heb ik trouwens ook gestudeerd tijdens mijn middelbare studies: grafische vormgeving. Voor de rest ben ik wel graag creatief bezig met mijn handen en probeer ik thuis wel regelmatig wel eens een DIY uit.”
“Ik ga graag op wintervakantie om te snowboarden en tijdens de zomer drink al eens graag een cocktail. Daarnaast ben ik nu bijna 1 jaar mama van een zoon, Leon. Met hem zijn mijn dagen wel gevuld en kunnen we nu ook veel uitstapjes doen.”
“Ik denk dat iedereen al veel pakketjes van mij heeft zien toekomen, dus je weet het antwoord al (lacht). Ja, ik ben een heel fervente online shopper, ik stuur wel heel weinig terug. Meestal zijn het producten waarvan ik weet dat ik ze zeker hou zoals bijvoorbeeld luiers of wasmiddel in grotere aantallen. Het is gewoon gemakkelijk! Al ga ik ook nog wel eens graag naar de stad om kleding te kopen. Ik vind dat leuk voor de gezelligheid.”
“Een klant had ooit een mok besteld met een foto van 'Zatte Rita'. Door een klein foutje was de mok mislukt en kon deze niet meer verstuurd worden. Mislukte mokken belanden in onze kast om zelf om uit te drinken. Onze collega, Inge, dronk sindsdien altijd uit de ‘Zatte Rita mok’ en dat vonden we grappig. Op een dag was die mok ineens verdwenen en Inge vond dit heel jammer. Toen ze na 8 jaar bij Babygoodies vertrok om op wereldreis te gaan hebben we deze fameuze ‘Zatte Rita mok’ opnieuw gemaakt als afscheidscadeau.”
Een kijkje achter de schermen! Maak kennis met het team dat achter onze webshop schuilt. Zij staan dagelijks voor je klaar om jouw bestellingen te maken.
Jellis (21) startte in de zomer van 2022 bij NameOnIt als student. Ondertussen doet hij stage bij NameOnIt als marketeer waar hij tot mei 2023 zal werken.
Hoe keek je terug op je korte periode bij NameOnIt?
"Toen ik in de zomer startte bij NameOnIt zaten we in de drukste periode van het jaar omdat het schooljaar bijna terug zou beginnen. Omdat het zo druk was, moet je in sneltempo veel leren en ook verschillende dingen doen. Zo heb ik mee de klantenservice en de social media gedaan, maar ik hielp ook mee in het magazijn om alle bestellingen in orde te brengen. De drukte zorgde ervoor dat de dag snel voorbij ging, want je was altijd bezig. In deze periode heb ik ook veel kunnen leren. Momenteel doe ik hier mijn stage, dus de eerdere ervaring met het bedrijf heeft ervoor gezorgd dat ik al meer weet hoe het bedrijf juist in elkaar zit, wat zeker handig is."
Met welke 3 woorden zou je NameOnIt beschrijven?
""Familiaal": We werken met een klein team waardoor we veel in contact zijn met elkaar wat zorgt voor een leuke sfeer. "Uniek": Ik vind het een uniek bedrijf omdat ik niet zo veel bedrijven ken die hetzelfde doen en de bestellingen van klanten zijn ook altijd unieke personalisaties". "Gezellige drukte": Iedereen is altijd wel bezig ook in de minder drukke periodes. Dit zorgt ervoor dat het bedrijf echt leeft."
Waaruit bestaat jouw job en hoe ziet een typische werkdag eruit?
Tijdens mijn stage doe ik verschillende marketing gerelateerde zaken. Ik onderhoud de social media kanalen, ik schrijf pagina's voor de website zoals blogartikels, ik help mee aan de e-mail marketing en nog veel meer. Een echte typische werkdag is er niet. Elke dag ziet er toch een beetje anders uit omdat je aan verschillende dingen moet werken. Doorheen de dag probeer ik ook onze klanten te helpen met problemen of vragen die ze hebben.
Welk moment zal je niet snel vergeten?
"Tijdens augustus werd de merchandise van de NMBS hier gedrukt. Ik hielp mee om alles in te pakken en in het magazijn te zetten. Ik heb nog nooit zoveel truien en t-shirts opgeplooid en ik denk dat ik ook nooit meer aan dit aantal zal komen. We hebben zelfs extra rekken in het magazijn moeten plaatsen voor al de bestellingen van de NMBS."
Ben je ook in je vrije tijd creatief bezig?
"Momenteel niet zoveel. Vroeger vond ik tekenen wel leuk ook al ben ik daar niet zo goed in."
Wat doe je graag wanneer je niet aan het werk bent?
"Ik spendeer mijn tijd graag bij mijn vrienden. Samen gaan voetballen of iets gaan drinken. Ik ben ook een echte voetbalfan. In het weekend kan je mij altijd vinden in een voetbalstadion. Voor de rest dart ik ook heel graag. Hier ben ik mee begonnen tijdens corona en dit is ondertussen een uit de hand gelopen hobby."
Online shoppen doe je dat veel?
Niet super veel. Als ik mijn spullen in een fysieke winkel kan kopen doe ik dit ook meestal als de winkel niet te ver weg is. Voor kleren ga ik bijna altijd naar de winkel omdat ik vind dat je kleren toch altijd eerst moet passen. De meeste van mijn elektronica spullen zal ik wel online bestellen omdat dit toch handiger is dan naar een andere stad te gaan."